هفته ی کتاب و کتابخوانی

خرید بک لینک
زنگ مطالعه در مدارس نواخته شد.

دیدار با ریس آموش و پرورش شهرستان اندیمشک در اولین روز هفته کتاب و کتابخوانی و اجرای زنگ مطالعه در مدارس ابتدایی دخترانه پرنیان و پسرانه شفا با پیام:خواندن قصه طعمی به یاد ماندنی دارد بیایید با هم واژه ها را بچشیم. در زنگ مطالعه پس از معرفی معرفی کتابها دانش آموزان به مطالعه کتاب پرداخته در پایان سوالهایی از محتوای کتاب مطرح شد که دانش آموزان به آن پاسخ دادند. در زنگ مطالعه فعالیت قصه گویی و نمایشنامه خوانی اجرا شد.

سفره ای به میزبانی قصه های دیروز

بازدید دانش آموزان پایه ششم از کانون و شرکت در ویژه برنامه ای با عنوان سفره ای به میزبانی قصه های دیروز در این ویژه برنامه آقای ایمانی والدین عضو کودک قصه ی زال و سیمرغ را قصه گویی و در پایان اشعاری از شاهنامه را نقاله خوانی کردند. کتاب شاهنامه و کتاب دنیای حیوانات توسط خانم مختبا معرفی شد. نمونه ای از ابتکارات انسان که الهام از طبیعت بود با توجه به کتاب دنیای حیوانات برای دانش آموزان گفته شد در ادامه دانش آموزان مرغک کانون را با کاغذ و با راهمایی مربی انجام دادند و انتشارات کانون به عنوان استانداردترین انتشارات کودک و نوجوان معرفی شد.با هماهنگی مدیر دبستان پسرانه شفا ده نفر از اعضا پسر کتابهای مورد علاقه شان از انتشارات کانون را برای دانش آموزان در مدرسه معرفی کردند.

یک کتاب یک نویسنده

مسابقه ی کتابخوانی با عنوان یک کتاب یک نویسنده در مدرسه راهنمایی عفاف برگزار شد. در این طرح کتابهای مناسب در اختیار 92 نفر از دانش آموزان قرار گرفت که پس از مهلت تعیین شده دانش آموزان در مورخ95/08/26در مسابقه ی کتابخوانی که محتوای آن طرح سوال از عنوان نوینده شخصیت اصلی و محتوای کتاب بود شرکت کردند.

نشستی با شاعر

در تاریخ 95/08/27 ویژه برنامه ی دو پنجره با حضور شاعر کودک و نوجوان آقای مهدی مرادی و با همکاری مراکز دزفول و اندیمشک در مرکز شماره 4 دزفول برگزار شد.در این ویژه برنامه خانم الهی فر مربی ادبی اندیمشک پس از خوش آمد گویی از آقای مرادی خواستند تا خود را معرفی کند.آقای مرادی در گفتگویی صمیمانه به معرفی خود و آثارش پرداخت.سپس از کتاب آوازهای سیب زمینیرونمایی و کتاب توسط اعضا نقد ودر ادامه (منظومه آرش)سیاوش کسرایی توسط ستایش لعلی عضو نوجوان مرکز سه اندیمشک و سیاوش از شاهنامه توسط فاطمه نرجس قلاوند عضو کودک مرکز سه اندیمشک نقاله خوانی شد.در پایان اعضا آثار ادبی خود را خواندند و آقای مرادی آثار را نقد کرد. از آثار ادبی عضومرکز سه اندیمشک ویدا حسین پور و فاطمه نرجس قلاوند و همچنین نرجس قلاوند عضو مرکز 5 اندیمشک به عنوان آثار خلاق و ادبی معرفی شدند.

مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک...

ما را در سایت مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 3 اسفند 1395 ساعت: 23:03

صفحه بندی