در تاریخ 96.2.17 بمناسبت هفته نجوم ویژه برنامه ای در قالب کارگاه با حضور آقای طیب طاهر مدرس نجوم در مرکز شماره 3 اندیمشک برای دانش آموزان دوره اول متوسطه مدرسه عفاف برگزار شد. در این کارگاه با پخش تصاویر زیبا از آسمان شب ،کره ی ماه،خورشید،منظومه ی شمسی،زمین و .... اطلاعات جالبی به دانش آموزان ارائه شد.
طرح و اجرا:خانم مختبا







+ نوشته شده در دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ساعت 11:20 توسط مرکزسه اندیمشک |
مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک...
ما را در سایت مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: کارگاه,نجوم, نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 17:35