با برگزاری جلسه ی حضوری با رئیس آموزش و پرورش اندیمشک در تاریخ 95/2/5 و معرفی فعالیت های کانون ، مجوز ورود به مدارس در بهار 95 به مربیان فرهنگی اندیمشک داده شد.
مربیان مراکز شوش و اندیشمک با حضور در مدارس و معرفی فعالیت های فرهنگی، ادبی، هنری و ... دانش آموزان را به شرکت فعال در برنامه های کانون دعوت کردند.
با سپاس از همکاری صمیمانه مدیران مدارس شوش و اندیمشک .
مختبا
مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک...ما را در سایت مرکز فرهنگی هنری شماره سه اندیمشک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16